V tem šolskem letu poteka 15. SPOT – Sežanski Podjetniško Oglaševalski Tabor.Udeleženci tabora smo dijaki 4. letnika programa ekonomski tehnik in 3. letnika gimnazije (podjetniški modul). Tabor poteka na Višji strokovni šoli v Sežani, od 11. do 13. aprila, s pestrim programom, ki zajema zanimiva predavanja in delavnice ter obisk Slovenskega Oglaševalskega Festivala – SOF 2018. Organizatorke in mentorice so prof. Lilijana Fabris, prof. Maja Prešeren in prof. Mojca Železnik Buda.

Prvi dan smo pričeli ob 8. uri. Najprej so profesorice predstavile program, nas  razporedile v skupine in nam določile naloge. Ob 9. uri je s predavanjem pričel prof. Samo Onič na temo vizualna komunikacija. Veliko smo izvedeli o uporabi različnih vrst tipografij, barv, tehnik itd. za izdelovanje oglasov. Na primerih smo se seznanili s številnimi oglasnimi sredstvi, med katerimi so prevladovali plakati, in tako dobili številne zamisli za promocijo svojih poslovnih idej (3. letnik gimnazije, kreativno podjetništvo) in projektnih nalog (4. letnika ekonomskega tehnika).

Sledila je priprava briefov, scenarijev, fotografij, videov…, za zaključek prvega dne pa še predavanje z delavnicami o digitalnem marketingu univ. dipl. komunikologinje Mojce Prešeren. Seznanila nas je z oglaševanjem na spletu, med katere spadajo tudi socialna omrežja (facebook, youtube, instagram, twitter…). Poudarila je vse večji pomen digitalnega marketinga, kajti povprečno število ur, ki jih oseba preživi na spletu, je v povprečju večje od tistih, ki jih preživi pred televizijo. Seznanjeni smo bili z okvirnimi cenami posameznih oglaševalskih sredstev (ki so za splet bistveno nižje, kot za ostala oglaševalska sredstva) in njihovo učinkovitostjo. Dijaki smo na podlagi novih znanj izboljšali že prej pripravljene briefe.

Tako smo zaključili 1. dan SPOT-a, ki je bil poučen in delaven. Več slik si lahko ogledate v galeriji.