V četrtek smo se dijaki 4. ekonomskega tehnika in gimnazijci podjetniškega modula odpravili v Portorož na 28. Slovenski oglaševalski festival – SOF.

Tja smo prispeli ob 9.00, kjer smo imeli uro časa, da si ogledamo razstavo oglasov.

Ob 10.00 smo se zbrali v bližnjem šotoru, kjer je bila otvoritvena slovesnost. Denis Avdić, voditelj Radia 1, ter Nik Goodman, mednarodni radijski svetovalec iz Velike Britanije sta nam predstavila delovanje radia z naslovom »resna zajebancija!«. Ko pomislimo na radio, večina ljudi pomisli na odlične voditelje, glasbo, novice in oglase. Radio 1 pa za razliko od drugih svojim poslušalcem ponuja tudi dobro »zajebancijo«. Kaj ima Radio 1 od tega? Najbolj priljubljen jutranji program in najbolj poslušano radijsko postajo na celotnem območju Slovenije. Predvsem pa poslušalce, ki jim zaupajo in so nadpovprečno zvesti. Nik Goodman nam je prikazal delovanje radia kot medija na mednarodni ravni, medtem ko nam je Denis Avdić zaupal koliko čustev je vpletenih v ta posel. V celotnem predavanju je večkrat poudaril, da je radio več kot samo medij. Že nekaj let zapored v božičnem času poteka 28-urni maraton, s katerim Radio 1 poziva ljudi naj donirajo denar, s katerim kasneje pomagajo družinam v stiski in jim tako omogočijo praznike, o katerih lahko samo sanjajo. Letos so zbrali več kot 300.000 €, kar je pokazalo da imamo Slovenci veliko srce. Med maratonom doživijo vse – smeh, veselje, jok, žalost.

Po končanem predavanju smo imeli še uro časa, da smo v kristalni palači sodelovali pri interaktivnih aktivnostih pospeševanja prodaje različnih podjetij.

Ob 15.00 smo nadaljevali podjetniški tabor na višji šoli v Sežani s predavanjem Mojce Prešeren, ki nam je predstavila digitalne premike.